תכירו את מפלגת נ נח • "הכל צריך להיעשות בדרכו של רבי נחמן, רווחה שלום ובטחון"

    ארי וידר 5 Comment on תכירו את מפלגת נ נח • "הכל צריך להיעשות בדרכו של רבי נחמן, רווחה שלום ובטחון"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם חשבתם שיש רק 3 מפלגות המזוהות עם הציבור החרדי, ש"ס, יהדות התורה ויחד, סיפרנו לכם רק אתמול על מפלגתו של יחזקאל שטלצר ועתה נציג בפניכם מפלגה נוספת של אנשים חרדים.

    המדובר במפלגת כולנו חברים של אנשי נח נח מברסלב.

    אחד מראשי המפלגה והמוצב בה במקום השלישי שרון כנפו מספר לאתר 'קול חי' על היוזמה. "התמודדנו כבר בבחירות הקודמות ואז קיבלנו כמעט שלושת אלפים קולות למרות שכמעט לא עשינו קמפיין. הפעם אנחנו מאמינים שנקבל הרבה יותר קולות".

    מה מטרת המפלגה?
    "המטרה שלנו היא שהכול ייעשה על פי דרכו של רבי נחמן. ברווחה שלום ובטחון. למשל, רבי נחמן היה בעד שלום. כמובן שאם יש טרור אז צריך להלחם בטרור, אבל לא צריך כל היום לדבר על מלחמות".

    10965638_1401932986775730_905479864_n

    כנפו מספר כי בבחירות הקודמות הם קיבלו קולות גם מקרב הערבים. "כמעט בכל הכפרים הערביים היו לנו קולות. אנחנו עוברים ביום יום גם דרך הכפרים הערביים, הם מצטרפים אלינו לריקודים. הם רוצים לחיות פה ולא רוצים למות ואנחנו משדרים חיים. שמחה".

    ואתם באמת מאמינים שתצליחו לעבור את אחוז החסימה, ולגרוף למעלה מ-120 אלף קולות?
    "נשאל את עצמנו את השאלה צמוד לבחירות ואז נחליט. הכול שאלה אם נצליח להעביר את המסר. גם במצרים חשבו אנשים שלמשה רבינו אין כוח כי הוא ערל שפתיים ולא התייחסו אליו בכבוד המגיע לו. אנחנו לא מרגישים קוריוז. יכול מאד להיות שהרבה יצביעו לנו כהצבעת מחאה, וזה בסדר".

    נלחמתם נגד מפלגת כולנו של כחלון בגלל השם?
    "אנחנו עדיין מנסים לפעול שיפסלו לו את השם. אנחנו רשמנו את המפלגה כבר לפני כן, ואנחנו לא רוצים שאנשים יצביעו לנו בטעות. מי שמצביע לנו שיצביע לנו בגלל מה שאנחנו".

    נ נח



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      שיקפצו…..
      היו מתים לעבור את אחוז החסימה….
      הם יכולים גג לעבור את החסימה בכבישים, לא יותר מזה…

    2. 4

      תפסיקו להכליל! אני חסיד ברסלב נ נח ועל פי רבי ישראל בער אודסר אנו לא בוחרים כלל וכלל. נקודה. בכמעט שלושת אלפים קולות שהיה להם בבחירות הקודמות היו אולי 5 נ נחים שהצביעו להם אז נא להיכנס לפרופורציות. תודה

    3. 2

      לסבא ישראל לא היה שום קשר לציונים. נקודה. ואל תכלילו, הננחים הם תלמידי חכמים ששוקדים בלימוד התורה יומם ולילה בקיאים בגפ"ת, ובעץ חיים.

    4. 1

      סבא אמר לחברים לבדוק איך פותחים מפלגה. אבל נכון אמרתם חברי האמיתיים, שאם לא היתה מפלגה לסבא אז אסור לבחור לאף אחד כי אז אתה תתן את הדין על כל מעשיהם, השם ישמור ויציל, אם נקבל מנדט נדפיס חצי מליון ספרי רבנו, ועל הצבעה לזה אמר סבא שמי יכול לעשות ולא עושה… ב"ה נעשה ונצליח נ נח